Қайтару/алмастыру саясаты
Қайтару, алмастыру және дауларды шешу саясаты
1. Қайтару және алмастыру саясаты
Тұтынушылардың құқықтарын қорғау мақсатында платформа төмендегі қайтару және алмастыру саясатын ұсынады:
1. Қайтару және алмастыруға өтініш беру мерзімі
Тұтынушы тауарды алған күннен бастап 7 күн ішінде қайтару немесе алмастыруға өтініш бере алады. Егер 7 күннен астам уақыт өтсе, платформа қайтару немесе алмастыру өтініштерін қабылдамайды, егер тауардың сапасына немесе басқа ерекше жағдайларға қатысты мәселе болмаса.
2. Қайтару және алмастыру шарттары
Қайтарылған немесе алмастырылған тауарлар бастапқы қаптамасында, пайдаланылмаған және зақымдалмаған күйде болуы керек. Егер тауар тасымалдау кезінде зақымданса немесе сапа мәселелері туындаса, тұтынушы тауарды алған күннен бастап 7 күн ішінде қайтару немесе алмастыруға өтініш беруі қажет, сондай-ақ жеткілікті дәлелдер (мысалы, зақымдалған суреттер, тауардың сериялық нөмірі және т.б.) ұсынуы керек.
3. Арнайы тауарларды қайтаруға болмайды
Төмендегі тауарлар сапа мәселелері немесе айқын ақаулар болған жағдайда ғана қайтаруға немесе алмастыруға болады:
Тамақ өнімдері, косметикалық өнімдер, іш киімдер және басқа да жеке күтім тауарлары
Жеке тапсырыс бойынша жасалған тауарлар
Электрондық өнімдер, ашылған бағдарламалық қамтамасыз ету
Платформа нақты қайтару немесе алмастыруды қабылдамайтынын хабарлаған тауарлар
2. Қайтару және алмастыру процесі
1. Қайтару немесе алмастыруға өтініш беру
Тұтынушы платформаның қосымшасында немесе сайтында қайтару немесе алмастыру өтінішін беріп, қажетті құжаттарды (тауардың суреті, тапсырыс туралы мәлімет және т.б.) қоса беруі керек. Платформа өтінішті алғаннан кейін 3 жұмыс күнінің ішінде қарастырады.
2. Саудагердің келісімі
Қайтару немесе алмастыру өтініші қабылданғаннан кейін, платформа ақпаратты саудагерге береді. Саудагер өтінішті 5 жұмыс күнінің ішінде тексеріп, қайтаруды немесе алмастыруды мақұлдауы керек. Егер саудагер келіспесе, тұтынушы платформаға дауды шешу үшін арбитражға өтініш бере алады.
3. Платформаның араласуы
Егер саудагер қайтаруды немесе алмастыруды қабылдамаса немесе дау туындаса, платформа тұтынушы мен саудагерден алынған барлық дәлелдерді қарастырып, әділ шешім қабылдайды. Платформа тараптардың арасындағы дауларды шешуде бар күшін салады.
3. Ақша қайтару саясаты
1. Ақша қайтару мерзімі
Саудагер қайтаруды немесе алмастыруды мақұлдағаннан кейін, платформа 5-7 жұмыс күні ішінде ақшаны қайтаруды жүзеге асырады. Қайтарылатын ақша тауардың қайтарылу жағдайына, пайдаланылған немесе тасымалдау кезінде зақымдалған болса, осы жағдайлар ескеріліп қайтарым мөлшері анықталады.
2. Ақша қайтару жолы
Ақша қайтару түпнұсқа төлем әдісі бойынша жүзеге асырылады. Егер түпнұсқа төлем әдісі қолжетімсіз болса, тұтынушыға басқа қайтару әдісін таңдауға мүмкіндік беріледі.
4. Дауларды шешу
1. Платформаның арбитражы
Егер тұтынушы мен саудагер арасындағы даулар шешілмесе, тұтынушы платформа арқылы арбитражға өтініш бере алады. Платформа барлық дәлелдерді 10 жұмыс күні ішінде қарастырып, әділ шешім қабылдайды.
2. Заңдық жолмен шешу
Платформаның арбитражы шешімі қабылданбаса, тұтынушы Қазақстан Республикасының тиісті органдарына шағымдана алады. Платформа Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес әрекет етеді және тиісті органдарға қажетті көмек көрсетеді.
5. Күшіне енетін күш majeure (құқықтық жағдайлар)
1. Күш majeure (құқықтық жағдайлар)
Егер табиғи апаттар, соғыс, эпидемия, үкімет шектеулері және басқа да күш majeure жағдайлары орын алса, бұл қайтару және алмастыру саясатының орындалуына кедергі келтірсе, платформа жағдайды ескере отырып қайтару және алмастыру мерзімін ұзартуы мүмкін және тұтынушылармен өзара келісімге келіп, шешім қабылдайды.
6. Платформаның жауапкершілігі
1. Платформаның жауапкершілігі
Платформа тек саудагер мен тұтынушы арасындағы ақпарат алмасуды қамтамасыз ететін үшінші тарап болып табылады және саудагерлердің сатқан тауарлары үшін жауап бермейді. Тұтынушылар платформаның қайтару және алмастыру қызметі арқылы өтініш бере алады, ал платформа барлық дәлелдер негізінде тараптардың арасындағы дауды шешуге көмектеседі.